Майорка. better place for financial traders

Anonim

Статті про відпочинок я ніколи не писав, роблю це перший раз і, можна сказати, тільки заради читачів, так що буду радий вашим коментарям і лайкам)

Вирішив я значить з'їздити куди-небудь відпочити і недовго вибираючи друзі мені запропонували на Майорку (Курорт Calvia beach), Мені, в принципі, було все одно куди, я подивився погоду, в середньому вона там була на час поїздки +30, безхмарно, і я не відмовився.

Розповім про перший день

Долетіли ми туди за 4ч 20м, в літаку я добре поспав, бо я один сидів на 3-х сидіннях, фотоапарат я з собою не брав, тому фото від першої особи з Iphone'a,

Вид може бути не прекрасний, але мої очі він порадував: все чисто, пальми, жодного хмари, сонце)) Приїхали в готель, відразу переодяглися, викупалися (про пляж і оточення розповім трохи нижче). Так минуло трохи часу і настав вечір! Мені говорили, що це тусовочне місце, я думав ок, мені не вперше тусуватися і я відпрацював пару років в клубах. До вулиці барів нам йти було хвилин 5, "накат" по дорозі я був готовий побачити все і побачив)

Не те, щоб я був сильно здивований, але було деяке нерозуміння як себе вести себе в новій обстановці. Це було схоже на мітинг, тільки реально ВСЕ були п'яні. Я люблю яскраві речі (та нові черевики мені відтоптали, та футболки мені облили), мода у них інша там, було дуже багато Брітіш, одяг проста, головне чимось виділитися.

Там я так розумію було 3 варіанти:

1. такий як всі, кросівки забруднені (щоб не шкода було), шорти, футболка, куплена там на острові;

2. виділялися крутим тілом в татушка;

3. надзвичайні костюми, вже для мене вони були точно не звичайними, коли чувак йде в зелених стрінгах по вулиці, натягнутими через плечі))

Гаразд йду далі, ще випив. Начебто, звик. Людей багато, бачу - в траві відбувається це)

Чувак сидить голий, а на нього по черзі накидаються його друзі, найголовніше, якщо ви подумали, що це острів блакитних, НІ)

Затуманюючу собі все більше розум алкоголем і мене навіть не дивували місцеві відпочиваючі

я залишився на цій вулиці без друзів, мене це не мало не лякало, влився, так би мовити, в атмосферу. Після чого знайшов своїх нових подружок, далі розрив в пам'яті і прокинувся я не в своєму номері в іншому готелі. Номер, до речі, не поганий)

Так ось пройшов перший насичений день. Далі опишу пристойну частину відпочинку.

Їжа на острові

Для того, щоб відчути місцевих колорит і поїсти різної їжі, ми взяли в готелі тільки сніданки і обідали і вечеряли майже завжди в різних місцях. Місцевий колорит я відчув не дуже сильно, навіть меню було російською мовою) С не дуже хорошим перекладом, правда (фотка фахитос).

Але зате було смачно. Кожен день їв їжу, яка в Москві коштує в 2-3 рази дорожче точно!

Подача страв не така красива, як в Московських буржуйських ресторанах, але зате як мені здалося смачніше. Ми каталися в інший кінець острова, щоб подивитися визначні пам'ятки, там і поїли. Меню там російською мовою не було і їжа та ж сама. Тобто за справжнім іспанським колоритом краще летіти не на острів.

Подорожі по острову

В один із днів, за порадою відпочиваючих, взяли машину і поїхали подивитися острів (точки на карті показують куди ми доїхали). Найдальша і найцікавіша поїздка була на мис "far de formentor". Цей маяк знаходився в кілометрах 150 від нашого готелю, при цьому 20км їхати по гірському серпантину. Пробок не було взагалі. Перехресть і світлофорів теж 1-2, замість всього цього круговий рух через кожні 200 метрів в житловій зоні. Загалом, їхали ми їхали, я мав можливість милувався краєвидами, тому що прав з собою у мене не було.

Фотографувати сам маяк не став, навіщо він мені думаю потрібен. Вид на красиву дорогу звідти ось

але по-моєму він не передає тих відчуттів, які отримуєш, коли ведеш машину по кривим дорогах і з однієї зі сторін періодично зникає відбійник і з'являється шанс поїхати в обрив) Я отримав ці відчуття, тому що на зворотному шляху не усвідомлюючи відповідальності за водіння без прав по горах поїхав за кермом. По дорозі додому ми зупинилися подивитися на прекрасний вид і побачили, що купаються

озирнувшись знайшли гірську стежку, по ній можна було спуститься, в загальному викупалися в прозорій воді, спускатися по горі, до речі, легше, ніж підніматися) Поїхали далі. До речі, проїхавши половину острова ми так і не знайшли місць, де можна взяти водні скутери (jetski), всюди нам відповідали одне: після деяких випадків, без прав на водні види транспорту кататися можна!

Розкриваю тему цицьок

Я думаю, якби я про це не написав, це було б не опис відпочинку. Щоб молодий хлопець та й не.. Коли я заселився в готель я подумав, а де ж дІфчонкі?! Адже я їх так люблю. Засмаглі, в купальниках, одягнені в короткі сукні, та які завгодно. ДЕ ВОНИ?! Але в перший мій похід на пляж (ще одне фото від першої особи)

Я побачив ЦЕ і видихнув, тому що знайомитися і спілкуватися з дівчатками "за життя" мені подобається, так і "не за життя" теж. Російських багато, для тих, хто не знає мов. Для тих, хто знає, розширює межі в прямому і переносному сенсі, тому що іноземки легше йдуть на контакт, мабуть, в цьому є якась родзинка для них. Російським дівчатам теж подобалося знайомитися більше з неросійськомовних) Загалом, нових знайомств було багато, різних, мені все сподобалося!) Ось пара фоток з останнього пляжного дня, чисто для хлопців, дівчатка загоряють топлес:)

Висновок

Якщо ти молодий, гарячий, знаєш +1 мову, любиш випити, подивитися на народ без комплексів (адже натовпу п'яного народу чорні і білі, голі і одягнені, ні разу не побилися на моїх очах, це не показник того, що там для них відпочинок і ніхто нікому нічого не доводить і не соромиться з'являтися в таких незвичайних видах і костюмах). За спілкуванню з місцевим персоналом (таксисти, офіціанти) я припустив, що на острові дуже мало населення, яке там живе. Приїжджають на 3 місяці "на заробітки", все для туристів. Ще говорили про крадіжки, бути обережним з неграми (вони, до речі, там тільки окулярами і лазерними покажчиками торгують, і пропонуючи окуляри жестикулюють, ніби запитуючи чи не хочу я "дути"). Не було ні у кого ніяких сутичок, з ким би я не спілкувався. Єдине дівчати не дуже задоволені "Брітіш", які приїжджають туди реально по 15 чоловік, то чи як до табору, то чи просто великими компаніями, які знайомляться і не встигнувши сказати "привіт" знімають штани і показують таємне).

Ось, власне, і все!

Таким було моє Better Place for financiаl trader.